perjantai 4. lokakuuta 2013

Perjantai (taas)

Hurjaa vauhtia menee nää päivät, huh...mutta onneksi niin.
Mä sit pääsin eilen liikenteeseen täältä. Käytiin tytön kanssa leipomosta hakemassa pakastin täyteen leipää, ja sit mentiin kirpparille. Yllätyin miten hyvin jaksoin kierrellä. En löytänyt oikein mitään järkevää. Likalle ostin pari pussillista koruja eurolla. Hänestä on tullut kunnon neiti, aina pitäis olla koru kaulassa. (ei ollenkaan äitiinsä tullut) siis kyllä mä tykkään koruista, mutta en oo koskaan oppinu niitä kauheesti pitämään.

Ruokakaupassaki käytiin, eikä mulla menny sielläkään hermot. Tyttö oli ku enkeli. Paitsi sitten siinä vaiheessa kun piti mennä autoon takaisin. Sitten tuli huuto. Alkoi olla niin nälkäinen ja väsynyt.

Illalla olin vielä kuoroharjoituksissa. Muutaman kerran supisti niin että piti istahtaa ja levähtää. Ja viime yönäkin heräsin muutaman kerran kipeeseen supistukseen. Voi kun mä toivon että tää alkais syntymään ilman sitä käynnistystä.

Tässä vielä mahakuva, oiskohan viimeinen sellainen tällä kertaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti