maanantai 22. huhtikuuta 2013

22.4

Ihania päiviä takana. Miehen ja tytön kanssa vietettiin viikonloppuna laatuaikaa. Olen nauttinut auringonpaisteesta ja keväästä. Raskaana oleminenkin tuntuu ihan mukavalta, vaikken sitä koko aikaa muistakaan.

Varjo kaiken mukavan yllä on taloudellinen tilanteemme. Mies jäi työttömäksi, eikä tietoa tulevasta ole. Pankki ei myönnä lisälainaa näin pienillä tuloilla, ja meidän piharemontti uhkaa jäädä kesken. Tietää kuraa ja hiekkaa sisällä, kun ei saada nurmikkoa tehtyä.  Me selvitään kyllä, ihan varmasti, mutta haaveista on vain luovuttava....tai siirrettävä ne eteenpäin.

Olen selvitellyt Kelan kanssa asioita. Kummityttöni tulee kesäksi hoitamaan meidän tyttöä kun minä lähden töihin. Ei vain olekaan ihan yksinkertaista palkata kesätyöntekijää kotiin.

Olen viimeinkin (toivottavasti) selvinnyt flunssasta. Tosin vielä väsyttää tavallista enemmän eikä jaksa oikein tehdä mitään isompia hommia. Ainakaan pitkään. Varastoa olen siivoillut ja käynyt läpi tavaroita. Roskiin, poltettavaksi, kirpparille, uffille, kylmään varastoon, käyttöön, hyllylle takaisin....melkoista lajittelua siis....

Seuraava terapia on vasta kuukauden päästä. Terapeuttini sanoi, että on turhaa yrittää väkisellä kaivella ja etsiä ongelmia, jos tuntuu ettei ole mitään puhuttavaa.

Asiaa ei tunnu nytkään olevan tämän enempää. Pitää vain välillä käydä päivittämässä kuulumiset ettette ihan unohda minua. :)  Ihania olette te jotka jaksatte olla kiinnostuneita ajatuksistani. <3
Ois kiva kun joku joskus kommentoisi jotain. Ja saa kysyäkin jos jotain jää epäselväksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti