torstai 9. toukokuuta 2013

Torstai 9.5

Kävästiinpä taas Tuusulassa, tällä kertaa kummipojan synttäreillä. Meinas olla hankalaa lähtö sinne, kun mies ei malttais olla tekemättä kotaprojektiaan. Oishan me tytön kanssa päästy kahdestaankin, mutta kyllä tuo ukkokin sit viimein suostui lähtemään mukaan.

Musta tuntuu että olen pullahtanut ja turvonnut parin päivän aikana hirveesti. Ihan ku olisin jo viimeisilläni raskaana. Huh...olo alkaa olla tukala varsinkin jos on kuuma päivä. Siskoni mittasi verensokerini, ja säikähdin kun lukema oli jotain 18. Luulin ettei sellasia lukemia olekaan.....
No, kävin pesemässä kakkutaikinat käsistäni, ja mittasimme uudelleen...johan oli luku normaalimpi. :) Ei minulla ole ollut kertaakaan liian korkeita lukemia, eli ei taida olla raskausdiabetekseni kovin hankalaa mallia.

Tänään olin tytön kanssa pihalla, kun yhtäkkiä vatsa kovettui....siis supisti...ensimmäisen kerran tässä odotuksessa. Myöhemmin kolme kertaa uudelleen. Enkä edes tehnyt mitään ihmeellistä mikä olisi ne aiheuttanut. Harjoitussuppareita ne tais olla, vaikken tiennytkään että niitä voi tulla jo näin aikaisessa vaiheessa. Mulla on nyt viikkoja 18+4.

Nukkuminen alkaa tuntua pikkusen jo hankalalta, kun vatsallaan olo ei enää onnistu. Se kun on mulle kaikkein mieluisin nukkuma-asento. Kääntyilen ja kierin pitkin yötä ja etsin hyvää nukkumisasentoa. Täytyy kai ottaa kasa tyynyjä taas käyttöön, niinkuin ensimmäistä odottaessa. Niitä asettelemalla sinne sun tänne sain  hyvän asennon itselleni.

Nyt yritän hetken keksiä jotain ajankulua ennen nukkumaanmenoa. Ihan vielä en viitsi kömpiä sänkyyn, ettei uni lopu puolen yön jälkeen kesken. Kiitos kun kuuntelit minua taas tänään. (ois kiva tietää kuka näitä juttuja viitsii lukea????)

1 kommentti:

  1. Mä ainakin luen.. :-) Koittanu aikasemminki kommentoida mut ei oo onnistunu.. Liekö nyt?!

    VastaaPoista