keskiviikko 14. elokuuta 2013

Ihan huippu päivä ollut. Leijun melkein pilvissä. Sain eilen yllättävän sähköpostiviestin.

Nukuin hyvin koko yön, vaikka heräsinkin muutaman kerran vessaan. Nukuin jopa aamulla sohvalla, vaikka tytteli olikin hereillä ja hyppi ja touhusi vieressä.

Sitten oli vastattava siihen sähköpostiin. Minut on valittu mammakuvauksiin Kaks Plussaan. Hetken mielijohteesta ilmoittauduin mukaan. Täytyyhän elämässä kokeilla uusia juttuja.

Kuvaukset ja siihen liittyvä juttu liittyy odottavien äitien pukeutumiseen. En ole koskaan osannut pukeutua, enkä tosin ole siitä kauheasti piitannutkaan. Sellaisia vaatteita olen pitänyt mitkä ovat sattuneet mahtumaan. Ehkä nyt saan jotain ideaa mikä minulle sopii.

Olin kyllä jo perua koko kuvaukset, mutta rohkeus voitti. Ensi tiistaina klo 12 olen Pasilassa lehtitalolla.

Sain myös ilmoitettua tytön muskariin. Ryhmässä oli vain yksi paikka vapaana, ja me saatiin se. Huippuhienoa. Ihanaa. Odotan tosissaan ensimmäistä kertaa, joka on tän kuun lopussa.

Tyttö nukkui kahden tunnin päikkärit, ja mä lepäilin sen aikaa omalla sängyllä ja ihailin vauvan omaa nurkkausta. Nyt kelpaa uuden pienen tulla kotiin. Jotain pientä fiksausta teen vielä jos vain ehdin.



Olin päivällä niin onnellinen, että vein tytönkin ulos kaatosateeseen. sadekamppeet ja saappaat päälle, ja itselle sadeviitta, ja ei kun vesileikkeihin. Tyttö viihtyi niin hyvin ettei tunnin jälkeen olisi halunnut sisälle tulla. Itse olin jo aika märkä.

Kun mies tuli töistä kotiin, sanoin etten ole kerennyt tehdä ruokaa. Mikä hyvä syy tilata pizzaa.

Illalla vielä saunoimme ja leikimme tytön kanssa miehen käydessä Lidlissä ruokaostoksilla.

Ihan täydellinen päivä ollut. Vieläkin kihelmöi niin että saankohan unen päästä kiinni ollenkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti