perjantai 29. maaliskuuta 2013

29.3 Pitkäperjantai

Todella tuntuu pitkältä tää päivä. Aamusta asti olen ollut masentunut ja ahdistunut, enkä tiedä syytä. Kävin ihanassa säässä lenkillä YKSIN jo ennen yhdeksää. Ihan hetken pystyin nauttimaan auringosta, mutta muuten ei kyllä mielialaan auttanut ollenkaan. Nukuin päiväunet miehen kainalossa. Siivosin koko talon, imuroin ja pesin lattiat, ja mies kävi tamppaamassa matot. Soitin pianoa, piirsin/maalasin yrittäen tyhjentää mieleni samalla....ihan hetkellisesti olen pystynyt unohtamaan ahdistukseni, mutta aina se palaa.

Miehen kanssa tuli alkuillasta riitaa, ja se päätyi siihen (onneksi) että mies käski minun mennä askartelemaan omaan soppeeni. (varaston nurkassa) Kaksi tuntia vierähti siellä ilman ahdistusta, mutta taas se palasi kun lopetin mukavat puuhat. (nyt mies pitää mykkäkoulua)

En tiedä todellakaan mikä mulla nyt on? En saa kiinni mistään tunteesta tai tapahtumasta, mikä tän pahan olon aiheuttaa. Tai ehkä olen vain ollut liian kauan kotona. Kunhan tää ei vaan jäisi päälle. Onneksi heti pääsiäisen jälkeen minulla on aika neuvolaan th:lle ja lääkärille. Pitää ottaa puheeksi siellä.

Kiitos sinulle joka jaksoit lukea vuodatukseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti